Ιδού η LaFerrari! Η διάδοχος της θρυλικής Enzo

27 Μαρ.

image

Φήμες και εικασίες κυκλοφορούσαν εδώ και αρκετό καιρό για το όνομα της διαδόχου της Ferrari Enzo. Τελικά οι Ιταλοί πρωτοτύπησαν και επέλεξαν απλά την ονομασία LaFerrari, θέλοντας έτσι να υπογραμμίσουν τις μεγαλειώδεις προδιαγραφές του νέου μοντέλου.

image

Η LaFerrari είναι το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο με το σηματάκι της Σκουντερία, χρησιμοποιεί τεχνολογία Φόρμουλα 1 και οι δοκιμές της έγιναν από τους πιλότους της ομάδας, Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα. Για παράδειγμα το κάθισμα του οδηγού είναι σταθερό, οπότε καλείται να ρυθμίσει τα πεντάλ και το τιμόνι στα μέτρα του.

image

Στη διάθεσή του βρίσκονται ένας V12 κινητήρας 6,3 λίτρων με 800 ίππους και δύο ηλεκτρικά μοτέρ με 163 ίππους. Σύνολο 963 άλογα, τα οποία επιτρέπουν την εκτόξευση από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε σχεδόν 3», ενώ μέχρι τα 300 χλμ./ώρα απαιτούνται λιγότερα από 15».

image

Τεχνολογικό χάιλαϊτ αποτελεί το σύστημα HY-KERS, με το οποίο γίνεται ανάκτηση της ενέργειας σε κάθε φρενάρισμα και χρησιμοποιείται ήδη στα μονοθέσια της Φόρμουλα 1.

Θα κατασκευαστούν συνολικά 499 υβριδικές LaFerrari, οι οποίες έχουν γίνει ήδη όλες ανάρπαστες και υπόσχονται συλλεκτική υπεραξία στους προνομιούχους κατόχους τους.

image

Το ντιζάιν είναι άκρως εντυπωσιακό, αν και διαμορφώθηκε με κύριο κριτήριο τις δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα. Κοινό σημείο αναφοράς της LaFerrari με την προκάτοχό της Enzo αποτελούν βεβαίως οι δύο πόρτες, που ανασηκώνονται με εντυπωσιακό στυλ προς τον ουρανό.

image

Για τιμές δεν υπάρχουν κάποιες επίσημες πληροφορίες. Τι να τις κάνουμε άλλωστε, αφού μας πρόλαβαν άλλοι!
Τα νέα

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s