5 λάθος τρόποι για να κρατάτε την τσάντα σας

26 Φεβ.

image

Η τσάντα την οποία όλες οι γυναίκες «φορτώνονται» καθημερινά στοιβάζοντας στο πολύπαθο εσωτερικό της όλη τους την πραμάτεια είναι πιθανό να αποτελέσει την αιτία για την εμφάνιση ορθοπεδικών και άλλων προβλημάτων υγείας.

Αυτά είναι τα 5 βασικά λάθη που κάνουν οι περισσότερες γυναίκες:

1. Η πολύ βαριά τσάντα. Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Χειροπρακτών, μια τσάντα δεν πρέπει να ζυγίζει περισσότερο από το 10% του βάρους του σώματος της γυναίκας που την κρατάει. Οι έντονοι πονοκέφαλοι είναι μία από τις βασικές επιπτώσεις αυτής της κακιάς συνήθειας, σύμφωνα με τους ειδικούς. Θυμηθείτε: ένας τρόπος για να την αντιμετωπίσετε είναι να αλλάζετε συχνά την πλευρά από την οποία κρατάτε την τσάντα σας.

2. Τα λεπτά λουριά. Τα λεπτά λουριά, ειδικά όταν η τσάντα περιέχει αρκετό βάρος, είναι δυνατό να προκαλέσουν έντονους πόνους στους ώμους. Στην περίπτωση, δε, που τα λουριά φέρουν και μεταλλικά στοιχεία, η κατάσταση επιδεινώνεται ακόμη περισσότερο. Φέρτε την τσάντα σας στο μπροστινό μέρος του σώματός σας, σαν να κρατάτε μωρό, είναι η συμβουλή των ειδικών, προκειμένου να αποφορτίσετε τους ώμους.

3. Το σακίδιο πλάτης στη λάθος θέση. Αν επιλέξετε ένα σακίδιο πλάτης, προκειμένου να μοιράσετε καλύτερα το βάρος που σηκώνει το σώμα σας, φροντίστε αφενός να χρησιμοποιήσετε και τα δύο του λουριά και αφετέρου να μην κατεβαίνει πολύ χαμηλά στην πλάτη. Η σωστή θέση είναι λίγο πιο πάνω από τη μέση, στο ύψος περίπου της βάσης του θώρακα.

4. Τσάντα στο πάτωμα. Σκεφτείτε αυτό: την τσάντα που ακουμπάτε για λίγο στο δρόμο, στο πάτωμα ή στην τουαλέτα ενός πολυσύχναστου καφέ θα τη φέρετε στη συνέχεια μέσα στο σπίτι σας, στον καναπέ και την κρεβατοκάμαρά σας. Όπως καταλαβαίνετε, τα βακτήρια θα κάνουν… πάρτι! Προσπαθήστε να μην ακουμπάτε οπουδήποτε την τσάντα σας και να τη σκουπίζετε καθημερινά με ένα αντιμικροβιακό μαντήλι.

5. Η ίδια τσάντα, κάθε μέρα, όλη μέρα. Χρησιμοποιώντας καθημερινά την ίδια τσάντα είναι σχεδόν αναπόφευκτο να τη φορτώνετε ολοένα και περισσότερο με επιπλέον βάρος. Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε διαφορετικές τσάντες για το γυμναστήριο ή άλλες δραστηριότητες. Επιπλέον, αποφεύγετε να κουβαλάτε τα εξαιρετικά βαριά μπουκαλάκια με νερό.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s