Advertisements

Αισιόδοξα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό από την αγορά της Ολλανδίας και του Βελγίου Αναμένεται αύξηση αφίξεων

17 Ιαν.
image

Πέρυσι, στην Ελλάδα ήλθαν 300.000 Βέλγοι και 360.000 Ολλανδοί

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό από την αγορά της Ολλανδίας αλλά και του Βελγίου, έπειτα και από τη διοργάνωση της διεθνούς τουριστικής έκθεσης «Vakantiebeurs 2013», η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 8 έως τις 13 Ιανουαρίου στην Ουτρέχτη.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας ANVR, οι κρατήσεις για την Ελλάδα δεν θα επηρεαστούν από το γενικότερο κλίμα οικονομικής ύφεσης που προμηνύεται για την ολλανδική τουριστική αγορά (-3%), καθώς η Ελλάδα θεωρείται κοντινός προορισμός και οικονομικά πρόσφορη λύση.

Η διευθύντρια του ΕΟΤ στις Κάτω Χώρες, Ελένη Σκαρβέλη, υπογράμμισε τη σημασία της ολλανδικής αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό, επισημαίνοντας ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανατραπεί το περυσινό -11% στις αφίξεις Ολλανδών στην Ελλάδα.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η κ. Σκαρβέλη εξέφρασε τη βεβαιότητα, ότι θα ανατραπεί η περυσινή αρνητική εικόνα και ο στόχος είναι η αύξηση των τουριστικών ροών κατά 20%, υπερκαλύπτοντας έτσι το περυσινό χαμένο έδαφος.

Ειδικά για την αγορά του Βελγίου, η κ. Σκαρβέλη τόνισε, ότι το εκεί γραφείο του ΕΟΤ καταγράφει μεγάλη άνοδο στις κρατήσεις των Βέλγων για Ελλάδα για όλους σχεδόν τους τουριστικούς προορισμούς.

Ενδεικτικό της δυναμικής της εν λόγω αγοράς είναι και το γεγονός, ότι οι κρατήσεις των Βέλγων για την Κρήτη είναι αυξημένες κατά 45% σε σχέση με πέρυσι.

Όπως επισημάνθηκε, οι Βέλγοι τουρίστες έχουν τη μεγαλύτερη κατά κεφαλήν ταξιδιωτική δαπάνη δαπανώντας κατά μέσο όρο 280 ευρώ την ημέρα.

Πέρυσι, στην Ελλάδα ήλθαν 300.000 Βέλγοι και 360.000 Ολλανδοί.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, έγιναν πολλές συναντήσεις με στόχο την ενίσχυση των ελληνικών προορισμών που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ολλανδική αγορά, όπως:

Η τόνωση προβολής της απευθείας πτήσης Άμστερνταμ – Σητεία, σε συνεργασία με την TUI Holland.

Η έναρξη συζητήσεων με την Transavia και το Sundio Group για δημιουργία νέας πτήσης με προορισμό την Θεσσαλονίκη και στήριξη της Χαλκιδικής.

Η προώθηση της Λευκάδας, ως προορισμού για μελλονύμφους.

Η παρουσίαση της Εύβοιας στους χώρους των Γραφείων του ΕΟΤ στο Άμστερνταμ και στις Βρυξέλλες και πολλές ιδιωτικές συμφωνίες με την ολλανδική τουριστική αγορά.

Πηγή: in.g

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s